Szanowni Klienci,

w związku z często pojawiającymi się pytaniami o możliwość odbioru osobistego zamówień w aptekach stacjonarnych naszej sieci pragniemy poinformować, że przesyłki dostarczane są według następującego harmonogramu:

  • Apteka Warszawa Ursynów (Belgradzka) - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Warszawa Ursus (Wiosny Ludów) - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Warszawa Wawer (Korkowa) - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Warszawa Grochów (Terespolska) - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Warszawa Targówek (Św. Wincentego) - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Konstancin-Jeziorna - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Ostrów Mazowiecka - w każdy czwartek
  • Apteka Wołomin, ul. Fieldorfa - codziennie
  • Apteka Radzymin Rynek - w każdy poniedziałek i czwartek
  • Punkt apteczny Słupno - w każdy poniedziałek i czwartek
  • Apteka Ząbki - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Zielonka - w każdy wtorek i piątek
  • Apteka Legionowo Zegrzyńska - w każdy poniedziałek i czwartek
  • Apteka Legionowo Sobieskiego - w każdy poniedziałek i czwartek
  • Apteka Legionowo Sowińskiego - w każdy poniedziałek i czwartek
  • Apteka Tłuszcz - w każdy czwartek
  • Apteka Łochów - w każdy czwartek
  • Apteka Płońsk ul. Grunwaldzka - w każdy poniedziałek
  • Apteka Płońsk ul. Warszawska (Park Handlowy MILA) - w każdy poniedziałek
  • Apteka Marki ul. Lisa Kuli - w każdy poniedziałek
  • Apteka Marki ul. Fabryczna - w każdy poniedziałek
  • Apteka Sulejówek - w każdy piątek

W przypadku gdy w danym dniu wypada dzień wolny od pracy, zamówienia dostarczane są w kolejnym dniu roboczym.

Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję „odbiór osobisty”, zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty oraz wybrać aptekę stacjonarną, w której chcieliby Państwo dokonać odbioru zamówienia.

Jeżeli od złożenia zamówienia minęło kilka dni, a nie otrzymali Państwo maila o możliwości odbioru w punkcie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - mailowo: apteka-amica@farmia.pl lub telefonicznie pod numerem 22 216 66 88.

Z wyrazami szacunku,

zespół apteki internetowej AMICA

Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję „odbiór osobisty”, zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty oraz wybrać aptekę stacjonarną, w której chcieliby Państwo dokonać odbioru zamówienia.
Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję „odbiór osobisty”, zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty oraz wybrać aptekę stacjonarną, w której chcieliby Państwo dokonać odbioru zamówienia.
Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję „odbiór osobisty”, zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty oraz wybrać aptekę stacjonarną, w której chcieliby Państwo dokonać odbioru zamówienia.