Zawartość koszyka
  • Nie dodano żadnych produktów do koszyka.
Wartość: 0,00
/upload/Baner SLIDER/pulsoksymetr.jpg/upload/Baner SLIDER/Dicoflor Junior.png/upload/Baner SLIDER/promo biomed.jpg/upload/Baner SLIDER/CETAPHIL1.png/upload/Baner SLIDER/nicorette.jpg/upload/Baner SLIDER/ZEL.png/upload/Baner SLIDER/2027-N_BANNER_1900x300px.jpg/upload/Baner SLIDER/Iwostin.png/upload/Baner SLIDER/OrtonFlex.jpg/upload/Baner SLIDER/xmas.png/upload/Baner SLIDER/vichy xmass.jpg/upload/Baner SLIDER/atoperal.png

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia


1. Czy zamówienie jest dyskretnie zapakowane i nie sugeruje zawartości?

Tak. Wszystkie nasze zamówienia są pakowane bezpiecznie i dyskretnie. Zapakowane są w szare kartony niesugerujące zawartości oraz tak, aby Klient miał pewność, że paczka nie była otwierana przez osoby trzecie.

2. Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałam/em wiadomość, że produkt jest niedostępny?

Oferta prezentowana na stronach naszej apteki zawiera około 25 000 pozycji znajdujących się w ofercie dystrybutorów z którymi współpracujemy.
Co jakiś czas zdarzają się przerwy w dostępności towaru, wynikające najczęściej z braku produktów w magazynach producenta bądź hurtowni. Najczęściej braki te są krótkotrwałe i wystarczy poczekać 2-3 dni na ich sprowadzenie. Zdarza się również, że produkt zostaje wycofany z oferty przez producenta. Wówczas Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się z Klientem e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin (dni robocze) od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji Klient podejmuje decyzję, czy:
  • wymienia produkt na inny w podobnej cenie (w przypadku, gdy produkt zamawiany w miejsce niedostępnego ma cenę wyższą - konieczna jest dopłata);
  • czeka, aż produkt wróci do oferty (jeśli brak jest tylko chwilowy);
  • rezygnuje z zamówionego produktu (jeśli zamówienie jest opłacone, koszt anulowanej pozycji zostanie zwrócony na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych; jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", wartość pobrania zostaje obniżona o odpowiednią kwotę);
  • rezygnuje z całego zamówienia (jeśli zamówienie jest opłacone, kwota wpłaty zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 10 dni roboczych; jeśli zamówienie jest płatne "przy odbiorze", zostanie anulowane).
Nawet, gdy w wyniku braku produktów wartość zamówienia spadnie poniżej 299 zł, Klient zachowuje prawo do darmowego doręczenia zamówienia - nie ponosi kosztów kuriera.

3. W paczce nie było jednego produktu. Czy zostanie on dosłany?

Jeżeli opisana sytuacja zaistnieje prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia oraz aby wybrać odpowiedni sposób rozwiązania reklamacji.


Wysyłka i odbiór

1. Czy można osobiście odebrać towar zamówiony poprzez amica-apteka?

Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję "odbiór osobisty", zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty oraz wybrać aptekę stacjonarną, w której chcieliby Państwo dokonać odbioru zamówienia.

2. Czy mogę odebrać zamówienie, jeżeli nie otrzymałem/am maila o jego zrealizowaniu?

Prosimy o kontakt telefoniczny w celu upewnienia się, iż zamówienie zostanie wydane.
Jeżeli od złożenia zamówienia minęło więcej niż 7 dni roboczych, a Klient nie otrzymał maila o jego zrealizowaniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie pod numerem 22 760 09 90 lub mailowo: amica-apteka@farmia.pl.

3. Czy złożone zamówienie może odebrać inna osoba (ktoś z rodziny bądź znajomy)?

Tak. Zamówienie może odebrać osoba pełnoletnia, posiadająca numer zamówienia.

4. Czy wysyłają Państwo paczki za granicę?

Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie naszego kraju.

5. Czy można wybrać konkretne godziny doręczenia paczki?

Nie. Kurierzy doręczają paczki głównie w godzinach 8 - 17. Jeżeli odbiorca przesyłki wie, że w tych godzinach nie będzie mógł odebrać paczki, prosimy w adresie dostawy podać adres dostawy do miejsca pracy z dokładną nazwą firmy, nr pokoju, nazwą działu itp.

6. Czy otrzymam numer listu przewozowego swojej paczki?

Tak. Numer listu przewozowego wysyłany jest wraz z e-mailem informującym po zrealizowaniu zamówienia, w dniu nadania zamówienia.
W przypadku zamówień z odbiorem osobistym, numer listu przewozowego nie jest wysyłany.

7. Czy wysyłają Państwo informację, że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej?

Tak. Po zrealizowaniu zamówienia i wydaniu go firmie kurierskiej wysyłamy e-mailem numer listu przewozowego, w dniu nadania zamówienia.

8. Kurier nie doręczył paczki w umówionym terminie. Co robić?

Jeśli kurier nie doręczył zamówienia w terminie, należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się na stronie internetowej firmy przewozowej.
Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). Konsultant poda informację, kiedy kurier może doręczyć zamówienie.

9. Co robić, jeśli zamówienie zostało uszkodzone w czasie transportu?

Zamówienie uszkodzone w czasie transportu (np. rozbite opakowania szklane) jest zazwyczaj zwracane do naszej apteki zanim zostanie doręczone Klientowi. W tej sytuacji na nowo kompletujemy zamówienie i ponownie wysyłamy paczkę. Jeśli jednak uszkodzone zamówienie dotrze do Klienta:

  • Klient powinien odmówić przyjęcia takiej paczki, co spowoduje zwrot do nadawcy oraz poinformować o zaistniałej sytuacji Biuro Obsługi Klienta naszej apteki;
  • spisać z kurierem protokół uszkodzenia paczki i oryginał przesłać do naszej apteki.
Jeżeli Klient jest jeszcze zainteresowany otrzymaniem produktów ponownie skompletujemy i wyślemy zamówienie. Jeżeli jednak Klient chce zrezygnować z zakupu, dział księgowości naszej apteki zwróci mu pieniądze.

10. Czy mogę sprawdzić zawartość paczki zanim odbiorę ją od kuriera?

Tak. Przy doręczeniu zamówienia powinno się sprawdzić stan produktów. Jeśli znajdziesz jakiekolwiek uchybienia (zniszczenie towaru, rozbicie opakowania) odmów przyjęcia paczki lub spisz protokół szkody z kurierem.

11. Czy mogę podać inny adres doręczenia niż mój adres zamieszkania?

Tak. Osoba składająca zamówienie podając swój adres zamieszkania może w polu adres dostawy umieścić zupełnie inne dane do wysyłki (adres pracy, adres innej osoby, do której paczka ma być wysłana itp.).

12. Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu i zaakceptowaniu zamówienia?

Tak. W przypadku, gdy zamówienie już jest złożone (wówczas jest nieedytowalne dla Klienta) należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. 22 760 09 90 bądź drogą mailową pod adresem amica-apteka@farmia.pl. Należy pamiętać, że zmiany adresu doręczenia nie można dokonać po odebraniu przesyłki przez kuriera z naszej apteki.

Płatności


1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie, które odbiorę osobiście? Czy mogę zapłacić kartą?

Zamówienie odbierane osobiście w aptece powinno zostać opłacone z góry szybkim przelewem internetowym Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym.

2. Czy wystawiacie faktury VAT lub paragony na zakupione produkty?

Tak. Standardowo do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny, natomiast na prośbę Klienta wystawiamy fakturę VAT.

3. Czy mogę otrzymać fakturę na inne dane, niż te podane jako adres dostawy zamówienia?

Tak. Klient może podać inne dane do faktury, niż dane adresowe wysyłki. W tym celu, wypełniając formularz zamówienia w polu przeznaczonym na dane do faktury, należy podać informacje na jakie mamy wystawić fakturę.

4. Co należy zrobić, gdy dane na otrzymanej fakturze nie zgadzają się?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Tego typu sytuacje kończą się wymianą dokumentu na właściwy.

5. Co w przypadku błędu o niezrealizowanej płatności poprzez szybki przelew internetowy Przelewy24?

W takiej sytuacji prosimy o dokonanie tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek bankowy apteki:
Farmia Sp. j.
Al. Jana Pawła II 1A
05-250 Radzymin
47 2490 0005 0000 4600 5907 8788

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.


Reklamacje i zwroty


1. W jaki sposób mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia?

Reklamacje należy składać drogą mailową, pisząc na adres naszego Biura Obsługi Klienta amica-apteka@farmia.pl. W treści takiej wiadomości należy podać numer zamówienia oraz opisać czego dotyczy reklamacja.
Po rozpatrzeniu reklamacji pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem mailowo bądź telefonicznie i poda wszystkie niezbędne informacje oraz decyzję o jej rozpatrzeniu.

2. Paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona. Co zrobić?

Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili dostarczenia paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków.
Jeżeli doręczana Państwu przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, paczka jest mocno pognieciona itp.) prosimy jej nie przyjmować. W takim przypadku zostanie ona natychmiast zwrócona do apteki w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów.

3. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Większość zgłoszonych reklamacji rozpatrujemy do dwóch dni roboczych od ich zgłoszenia. Sytuacje, które wymagają dodatkowych ustaleń z Klientem, firmą kurierską czy też producentem zajmują nieco więcej czasu. Niemniej jednak staramy się aby czas ten nie przekraczał 14 dni roboczych.

4. Czy można dokonać zwrotu zakupionych produktów?

Informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia, które weszło w życie 3 maja 2015r. Zakup leków OTC w aptece internetowej nie podlega ustawie o prawach konsumenta, a więc Pacjentowi nie przysługuje prawo do ich zwrotu bez podania przyczyny. Zwrotu produktu leczniczego do apteki można dokonać wyłącznie w sytuacji wady jakościowej produktu, niewłaściwego wydania z apteki lub jego sfałszowania. Przepisy te stosuje się także w sytuacji, gdy Klient nabędzie produkt leczniczy w aptece stacjonarnej.
Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami).


Oferta i ceny


1. Czy ceny towarów podane na stronie apteki są cenami brutto?

Tak. Wszystkie ceny podane na stronach naszej apteki zawierają podatek od towarów i usług (VAT), więc są cenami brutto.

2. Czy możemy udzielić informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?

Nie. Niestety nie posiadamy wglądu w ceny produktów sprzedawanych w aptekach stacjonarnych. W celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o kontakt z wybraną apteką stacjonarną.

3. Czy w aptekach stacjonarnych Amica dostępne są te same produkty w tych samych cenach co w Aptece Internetowej?

Nie. Apteka Internetowa posiada inną ofertę produktową oraz ceny. Produkty oferowane na stronie internetowej wraz z cenami dotyczą tylko zakupów za pośrednictwem strony https://www.amica-apteka.pl.

4. Czy w Aptece Internetowej można zamówić lek na receptę?

Nie. Aktualnie nie ma możliwości realizacji recepty za pośrednictwem strony internetowej https://www.amica-apteka.pl.