Dodano towar do koszyka. Kontynuuj zakupy lub zobacz zawartość koszyka.
Zawartość koszyka
Przelicz
Wartość: 0,00
alanerventerolactis plus 15 kapsułekNuxe Olejek PromocjaOillan + olejkowy żel 50 ml w prezencievichy dercos szampon suchyessox one dawkowaniedicoflor 6 cena

Status zamówienia

Nie wiesz co oznacza status Twojego zamówienia? Poniżej zamieszczamy krótkie objaśnienie statusów zamówień funkcjonujących w naszej aptece internetowej.

Nowe (niezrealizowane) - jest to potwierdzenie, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane w naszym systemie. Do realizacji zamówień z metodą płatności "przelew tradycyjny" przystąpimy po zaksięgowaniu należności na naszym koncie bankowym.

W trakcie realizacji - status ten oznacza, iż zamówienie zostało opłacone i skierowane do realizacji.

Potwierdzone (niezrealizowane) - jest to status informujący o pojawieniu się opóźnienia w realizacji zamówienia, które wynika z wyprzedania się produktu lub zbyt krótkiej daty ważności. Zapewniamy jednak, że takie sytuacje nie zdarzają się często. Ze względu na prowadzoną jednocześnie sprzedaż stacjonarną, czasami może zdarzyć się sytuacja, gdy produkt zostaje sprzedany stacjonarnie. W takich sytuacjach nasi pracownicy podejmują działania, aby jak najszybciej sprowadzić brakującą pozycję. Prosimy jednak się nie obawiać, gdyż takie zamówienia z reguły realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

Zafakturowane - na tym etapie zamówienie zostało zaksięgowane, spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.

Wysłane - status oznacza, iż przesyłka z zamówieniem opuściła nasz magazyn. Na tym etapie wszelkie zmiany dotyczące zamówienia nie są już możliwe.

Zapraszamy po odbiór - status przeznaczony dla zamówień z odbiorem osobistym w aptece stacjonarnej. Informuje on, że zamówienie zostało dostarczone do apteki i oczekuje na odbiór przez Klienta.

Odrzucone - status informujący o anulowaniu zamówienia. Anulowanie zamówienia najczęściej następuje po uzgodnieniu z Klientem lub automatycznie po upłynięciu terminu płatności za zamówienie.


Wraz ze zmianą statusu zamówenia do Klienta wysyłane są automatyczne wiadomości mailowe informujące o bieżącym statusie. Bardzo prosimy o sprawdzanie również folderu "Spam".

Przypominamy również, że status swojego zamówienia możesz zawsze sprawdzić na swoim koncie.